Internetes rendelések

Az internetes rendelés időtartalmát a törzsadatok beállítások menüpontja alatt adhatjuk meg.

 

Internetes rendelések - éttermi szoftver

 

A második fülön meg lehet adni, hogy milyen típusú rendelési lehetőség van, azaz menü és/vagy alacarte, továbbá be lehet állítani az alapértelmezett rendelési időt mindkét rendelési típushoz.
Az alapértelmezett rendelési időn kívül nem lehet rendelni az oldalról, a rendelési funkció inaktív!
Amennyiben a kivételként megadott rendelési idők túlnyúlnak az alapértelmezett rendelési időn, nem lehet majd rendelni őket, ilyenkor célszerű az alapértelmezett időintervallumot bővebbre állítani.

A 0 - 0 rendelési idő megadásánál az adott napra nem lehet rendelni.
Ezt állíthatjuk be például, hogyha hétvégén nincs rendelési lehetőség.
Non-stop időnél használjuk a 0-24 formátumot.


   Figyelem! Adott napra csak egyetlen rendelési idő adható meg!

 

 

Rendelések kezelése - Internetes rendelések

 

 

Az internetes rendelések menüpont alatt találhatjuk meg a weboldalról érkező rendelések listáját.

Rendelések kezelése - Internetes rendelések

A lista dátum szerint van sorba rendezve, a dátum a rendelésben levő legkorábbi nap dátuma.
Fel van tüntetve még a rendelésnél megadott név, telefonszám, e-mail cím, szállítási cím, és a listaárak összege.

A rendelés feldolgozásánál új ablak nyílik előttünk, ahol egy szöveges mezőben láthatjuk a rendelésnél megadott adatok, és a megadott névvel egyből kitöltődik az ügyfél mező, mely segítségével a keresés ikonra kattintva egyből szűrt listát kapunk a megadunk ügyfél névre.

 

rendelés adatok - vendéglátói szoftver

 

Nem létező ügyfél esetén lehetőségünk van egyből fel is rögzíteni új ügyfélnek az illetőt.
Ügyfél kiválasztása után ki kell választanunk a szállítási címét is, aztán meg kell adnunk az előző rendeléseknél már ismertetett adatokat, mint például a típus, kör, kedvezmény, megjegyzés.


Ha az ügyfél címe szerepel a körzetekben futárhoz rendelve, akkor itt már automatikusan társítani is lehet a rendelését, ha akarjuk, különben pedig a logisztikában kell sofőrhöz párosítani a rendelését.

Amennyiben a rendelés valamiért nem megfelelő, akkor a rendelés törlése gombbal kitörölhetjük a listából, ilyenkor nem kerül feldolgozásra és mentésre.
A szerkesztésre pedig mentés után, a napi rendelések kezelése menüpontban kerülhet sor.